PODCAST Moni ON AIR
Business | Vztahy | Osobní rozvoj
Pojďte říct, co máte na srdci!
✔ Můžete si vybrat, o čem chcete hovořit a jakým tématem se chcete prezentovat!
✔ Díky rozhovoru získáte pozornost svého publika!
✔ Konečně všichni uslyší nad jakými tématy uvažujete!
✔ Dosáhnete vyšší loajality svých klientů, protože se ukážete jako expert na danou problematiku.
Zviditelním vás, váš příběh a značku!
✔ Není nad to si spojit značku s tváří – těšte se na video-podcast!
✔ Očekávejte profesionální přístup a uvolněnou atmosféru!
✔ V rozhovoru preferuji autenticitu a originalitu a nebojím se tabu témat!
✔ Důraz kladu edukační podtext a nadčasovou tématiku, aby byl rozhovor aktuální i v budoucnu.
Už neváhejte a zažijte jedinečnou zkušenost!
Kde natáčím?
Podcastové studio PromoPeople
BRNO
EP Events and Production studio
PRAHA
Jaký bude průběh?
A jak vypadá natáčecí den?
Jak vypadá natáčení?
Ukázky z natáčení
Kde mě můžete sledovat a poslouchat
Co vám podcast přinese?
Publicitu a zvýšení povědomí o vaší značce
Podporu důvěryhodnosti vaší značky
Zvýšenou loajalitu a pochopení vašich stávajících klientů
Nové klienty a zájemce o vaši službu či produkt
Pomoc při budování osobního brandu
Dosah a engement Moni ON AIR
Kde budete vidět?
Instagram @moniair.cz
Instagram @monika.kvapilova
FB page Moni ON AIR
FB profil Monika Kvapilová
FB group Networkuj s Moni ON AIR
LinkedIn profil Monika Kvapilová
LinkedIn page Moni ON AIR
TikTok @monionair.cz
Vyber si formu spolupráce
STANDARD
✔ Kvalitně koncipovaný a profesionálně vedený rozhovor
✔ Špičková moderace
✔ Důkladná příprava s hostem
✔ Tvorba osnovy a struktury rozhovoru
✔ Kompletní marketing a propagace …a další
a co víc:
✔ 3 poutavá reels
✔ fotky z natáčení v podcastovém studiu
Cena: Brno i Praha 19 999 Kč
VIP
✔ Kvalitně koncipovaný a profesionálně vedený rozhovor
✔ Špičková moderace
✔ Důkladná příprava s hostem
✔ Tvorba osnovy a struktury rozhovoru
✔ Kompletní marketing a propagace …a další
a co víc:
✔ 3 poutavá reels
✔ fotky z natáčení v podcastovém studiu
+ navíc 3 exkluzivní bonusy:
✔ KONZULTACE k práci s hlasem
✔ SPOLEČNÝ OBĚD S MONI
✔ PLACENÁ PROPAGACE ROZHOVORU
Cena: Brno i Praha 29 999 Kč
S kým jsem spolupracovala?
Reference
Otázky a odpovědi
Fakturu vystavuji ihned po domluvě, a to následně po závazné rezervaci přesného termínu natáčení ve studiu. Zaplacení faktury nejpozději týden před natáčením rozhovoru a je závazné a rozhovor již není možné rušit. Není možné vrácení peněz. V případě, že bych rozhovor z vážných důvodů zrušila já, zaručuji vrácení peněz.
Autorská práva rozhovoru zůstávají výhradně Moni ON AIR. Rozhovor není možné duplikovat, tzn. celá epizoda zůstane zvěřejněná pouze na kanálech Moni ON AIR. Pokud by byl zájem o vytvoření dalších poutavých reels na vlastní náklady klienta, je možné rozhovor poskytnout pro střih krátkých video-úryvků za účelem zveřejnění na sociálních sítích.
Nepodceňte následnou práci s rozhovorem.
- Rozhovor sdílejte na všech svých sociálních sítích aktuálně i zpětně za pár měsíců či let.
- Neváhejte aktivně reagovat na dotazy a komentáře, které mohou na sítích přicházet.
- Co na rozhovor říkají vaši klienti? Dodavatelé či partneři? Nebo váš tým či zaměstnanci? Nechte si zaslat zpětnou vazbu a dovolte si feedbacky kvalitně integrovat.
- Rozpošlete rozhovor newsletterem svým zákaníkům – rozhodně ve vás uvidí ještě větší hodnotu než do teď.
- Umístěte si rozhovor na svůj web, např. do sekce O mně či přímo na home page! Formát rozhovoru podpoří vaši důvěryhodnost v roli experta v oboru či na danou problematiku.
Zpravidla 2-4 týdny od natáčení rozhovoru, ovšem časová linka od přípravy až vydání rozhovoru je u každého hosta individuální a připravena na míru jeho potřebám.
- Medailonek o vás, vaší značce a vašem příběhu
- Vaše fotky nejlépe kvalitně a profesionálně vyfocené
- Aktivní komunikaci – preferenční je email, následně whatsapp či jiné sociální sítě
- Sdílejte a pochlubte se – před, během i po rozhovoru. Označte můj profil @monionair a #podcastmonionair
- V jakých oblastech vynikáte a máte v nich bohaté zkušenosti?
- Jaké téma potřebujete dostat mezi lidi?
- Jaké otázky zajímají vaše potenciální klienty?
- Co přesně potřebujete komunikovat publiku, aby lépe rozumělo vaší službě či produktu?