PODCAST Moni ON AIR
Business | Vztahy | Osobní rozvoj
Pojďte říct, co máte na srdci!
✔ Můžete si vybrat, o čem chcete hovořit a jakým tématem se chcete prezentovat!
✔ Díky rozhovoru získáte pozornost svého publika!
✔ Konečně všichni uslyší nad jakými tématy uvažujete!
✔ Dosáhnete vyšší loajality svých klientů, protože se ukážete jako expert na danou problematiku.
Zviditelním vás, váš příběh a značku!
✔ Není nad to si spojit značku s tváří – těšte se na video-podcast!
✔ Očekávejte profesionální přístup a uvolněnou atmosféru!
✔ V rozhovoru preferuji autenticitu a originalitu a nebojím se tabu témat!
✔ Důraz kladu edukační podtext a nadčasovou tématiku, aby byl rozhovor aktuální i v budoucnu.
Už neváhejte a zažijte jedinečnou zkušenost!
Podcastové studio PromoPeople Brno
Podcastové studio Events and Production Praha
Jaký bude průběh?
- Online/offline setkání pro tvorbu osnovy tématu podcastu
- Den natáčení (čř-60min)
- Editace videí, příprava příspěvků na sociální sítě
- Zvěřejnění a zviditelňování
Kde mě můžete poslouchat a sledovat
Spotify
Apple Podcast
YouTube Moni ON AIR
České Podcasty
Youradio Talk
Co vám podcast přinese?
Více jak 9000+ sledujících, odběratelů či fanoušků na všech sociálních sítích Moni ON AIR v součtu, na business profilech Moni ON AIR i osobních profilech Moniky Kvapilové na Facebooku, Instagramu, Tiktoku, Linkedinu i Youtube channelu a všech podcastových platformách!
Kde budete vidět?
Celá epizoda zvěřejněná na Youtube channelu Moni ON AIR a také na Spotify!
Instagram @moniair.cz
Instagram @monika.kvapilova
FB page Moni ON AIR
FB profil Monika Kvapilová
FB group Networkuj s Moni ON AIR
LinkedIn profil Monika Kvapilová
LinkedIn page Moni ON AIR
TikTok @monionair.cz
Vyber si formu videorozhovoru
STANDARD
✔ Kvalitně koncipovaný a profesionálně vedený rozhovor
✔ Špičková moderace
✔ Důkladná příprava s hostem
✔ Tvorba osnovy a struktury rozhovoru
✔ Kompletní marketing a propagace …a další
a co víc:
✔ 3 poutavá reels
✔ fotky z natáčení v podcastovém studiu
VIP
✔ Kvalitně koncipovaný a profesionálně vedený rozhovor
✔ Špičková moderace
✔ Důkladná příprava s hostem
✔ Tvorba osnovy a struktury rozhovoru
✔ Kompletní marketing a propagace …a další
a co víc:
✔ 3 poutavá reels
✔ fotky z natáčení v podcastovém studiu
+ navíc 3 exkluzivní bonusy:
✔ KONZULTACE k práci s hlasem
✔ SPOLEČNÝ OBĚD S MONI
✔ PLACENÁ PROPAGACE ROZHOVORU
Otázky a odpovědi
Fakturu vystavuji ihned po domluvě, a to následně po závazné rezervaci přesného termínu natáčení ve studiu. Zaplacení faktury nejpozději týden před natáčením rozhovoru a je závazné a rozhovor již není možné rušit. Není možné vrácení peněz. V případě, že bych rozhovor z vážných důvodů zrušila já, zaručuji vrácení peněz.
Autorská práva rozhovoru zůstávají výhradně Moni ON AIR. Rozhovor není možné duplikovat, tzn. celá epizoda zůstane zvěřejněná pouze na kanálech Moni ON AIR. Pokud by byl zájem o vytvoření dalších poutavých reels na vlastní náklady klienta, je možné rozhovor poskytnout pro střich krátkých video-úryvků za účelem zveřejnění na sociálních sítích.
Nepodceň následnou práci s rozhovorem.
- Rozhovor sdílej na všech svých sociálních sítích aktuálně i zpětně za pár měsíců či let.
- Neváhej aktivně reagovat na dotazy a koměntáře, které mohou na sítích přicházet.
- Co na rozhovor říkají tvoji klienti? Dodavatelé či partneři? Nebo tvůj tým či zaměstnanci? Nech si zaslat zpětnou vazbu a dovol si feedbacky kvalitně integrovat.
- Rozpošli rozhovor newsletterem svým zákaníkům – rozhodně v Tobě uvidí ještě větší hodnotu než do teď.
- Umísti si rozhovor na svůj web, např. do sekce O mně či přímo na home page! Formát rozhovoru podpoří tvou důvěryhodnost v roli experta v oboru či na danou problematiku.
- Medailonek o vás, vaší značce a vašem příběhu
- Vaše fotky nejlépe kvalitně a profesionálně vyfocené
- Aktivní komunikaci – preferenční je email, následně whatsapp či jiné sociální sítě
- Sdílejte a pochlubte se – před, během i po rozhovoru. Označte můj profil @monionair a #podcastmonionair
- V jakých oblastech vynikáte a máte v nich bohaté zkušenosti?
- Jaké téma potřebujete dostat mezi lidi?
- Jaké otázky zajímají vaše potenciální klienty?
- Co přesně potřebujete komunikovat publiku, aby lépe rozumělo vaší službě či produktu?